Концерном «МТМ» створені зручні та доступні сервіси для споживачів, які користуються винятково мобільними телефонами та інтернетом.
Тому для зручності у вирішенні будь-яких питань, а саме: отримати консультацію щодо нарахувань, заборгованості, здійсненої оплати за надані послуги, з’ясувати порядок укладання індивідуального договору, договору реструктуризації та необхідний перелік документів, дізнатись про зручні додаткові комунікації, отримати консультацію щодо необхідності проведення повірки комерційного приладу обліку теплової енергії, споживачі можуть звернутися до наших фахівців Контакт – центру за телефонами 099-8080-15-00, 096-080-15-00 та назвати оператору адресу, особовий рахунок і прізвище власника рахунку. Також на сайті Концерну «МТМ» створено «Особистий кабінет» – це дозволяє мешканцям міста отримати актуальну інформацію по власному особовому рахунку. Для доступу в «Особистий кабінет» необхідно лише перейти за посиланням cabinet.teploseti.zp.ua та зареєструватись.